Heartland!

Direktlänk till inlägg 9 oktober 2011

EH avel.... :)

Av Alva - 9 oktober 2011 17:13

Hej alla howrse läsare!   
Jag är superladdad! För jag ska göra enhörningsavel och jag hoppas på att få någon liten sötnos!   
Det är ganska lång tid kvar tills att det är dax, men det är bra för då hinner jag ju ta hand om alla hästarna!
Om två dagar är min fullblodshingst Mr Blue 25 år! Han är snart en liten passhäst! Hihi  
 <--- Mr Blue
 <--- Det här är min nya layout!  :)
 Jag har just nu inga fler bilder att ladda upp,,, men det kommer fler inlägg ikväll!
Då får ni reda på om jag fick någon enhörning eller inte!   

//Heartland!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alva - 8 december 2011 20:28

Halloj alla läsare!I det senaste inlägget så skulle jag senare under den dagen försöka med lite EH vel (enhörningsavel) men det gick inte så bra, fick tyvärr ingen!Men igår kväll (7 december) fick jag en liten appaloosaenhörning!En hingst med brun bl...

Av Alva - 6 december 2011 19:49

Hej igen alla läsare!Det var verkligen länge sedan jag skrev någonting här!Ja howrse flyter väl på bra och jag har på senaste tiden fått en hel del nya enhörningar! Jag har även börjat sedan ca en månad sedan med appalossaenhörningar också och det gå...

Av Alva - 13 oktober 2011 20:44

Hejsan!Det har nyligen startat en "sak" som heter Kringlande hästar på howrse!Det är jättekul! Inte för att det går så bra för mig då men men.... Jag har fått 2 hästaar än sålänge och jag sattsar på att få Lucy... Men eftersom att jag har typ 89 häst...

Av Alva - 10 oktober 2011 19:20

 Hej alla howrseläsare!Idag försökte jag med EH avel men det blev tyvärr ingen hornis idag   Jag har fått en ny layout och den är... Fantastiskt fiin!! Hihi!! Men det går typ inte att skriva på den....   Men jag ska fixa till det så snart kommer pres...

Av Alva - 8 oktober 2011 22:19

Hej och välkommen till Heartland! s blogg!   Jag heter Alva och jag älskar hästar och Howrse!Jag har ridit i ca 5 år och jag rider 3 g i veckan   På denna blogg kommer jag att skriva om hur det går för mej på Howrse och lite sånt, sedan självklart så...

Presentation


Jag är en tjej på 12år som spelar howrse!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Aveln


Skapa flashcards